Saltdal kommune har som mål å kunne tilby elektroniske tjenestene. Hensikten er økt tilgjengelighet, effektivisering og høyere kvalitet på de dataene som registreres.

Nedenfor finner du en oversikt over våre ledige stillinger:

Ledige stillinger -  Trykk her

 

Hvem kan søke på internt utlyste stillinger i Saltdal kommune?

Ansatte som er i et fast ansettelsesforhold (ansatt på ubestemt tid).

Midlertidig ansatte forutsatt at de som minimum har opparbeidet seg minst 12 måneders tjenesteansiennitet i Saltdal kommune de siste to årene

Ledige stillinger - internt Trykk her

 

Hvordan søker du på en stilling i Saltdal kommune?:

For å kunne søke en stilling, må du være innlogget som bruker. Dersom du ikke allerede har brukernavn og passord kan du opprette dette under «ny Bruker». Noter brukernavn og passord til innloggingen etterpå.

Du trenger en e-postadresse for å sende søknaden. Har du ikke dette, kan du opprette e-postadresse gratis på eksempelvis start.no, hotmail.com eller yahoo.no.

Hvis det er noen som ikke har mulighet til å søke på stilling elektronisk, kan de de henvende seg på Servicetorget på Rådhuset i Saltdal for å få benytte en pc hos oss eller på Biblioteket.

 

- Du må legge inn fullverdig CV og søknad.
  Det er ikke tilstrekkelig å vise til tidligere søknader eller vedlagt CV. Du må skrive en utfyllende søknad i søknadsfeltet i tillegg til CV

- Dokumentasjon
 
Du skal ikke sende attester, vitnemål og annen dokumentasjon sammen med den elektroniske søknaden. Slik dokumentasjon tar du med til et eventuelt intervju.

- Om unntak fra offentlig søkerliste.
  Etter søknadsfristens utløp setter kommunen opp offentlig søkerliste. Kommunen kan vurdere om unntak fra offentlighet kan innvilges etter begrunnet forespørsel.
  Ta i så fall direkte kontakt med kontaktpersonen som er oppgitt i 
stillingsannonsen.

- Bekreftelse på mottatt søknad vil bli sendt deg pr e-post.

 

​Annet

Ledige stillinger via NAV